Születésnap és leltár az elmúlt egy évről
Ma ünneplem a születésnapomat, életem során még csak másodjára esik egybe eme nap a Húsvéttal.
Már reggel meglepik hada fogadott. Ahogy kinyitottam a pince ajtaját a kisebbik fiam a nyakamba ugrott, és már húzott is a konyha felé. Itt várt a meglepi. Tegnap az összes gyerkőc- na jó egy kis unszolásra- nekiült rajzokat készíteni nekem. Amit persze még tegnap este meg is akartak mutatni, nagy nehezen rábírtam őket, hogy reggelig várjanak. Ahogy beértem a konyhába ott vártak a rajzok, és egy rafaelló. a kisebbik már meg is kérdezte, miközben épp a felbontásán ügyeskedett, hogy ebből ugye mindenki kap?
Aztán a nagyobbik fiam kapott el, elénekelte a nálunk családi hagyományos köszöntő éneket, a Madagaszkárból a dalt, amit Marty szülinapjára énekelnek el a barátai.
aztán persze sorjáztak a köszöntések. anyukámat felhívtam, és megköszöntem neki, hogy megszülethettem, hiszen mert én már szültem, és tudom, hogy a mai nap az ő érdeme.
 
Ilyen alkalmakkor szoktam elgondolkodni az elmúlt év fontos történésein.  Nálam nem az év első napja szolgáltatja az apropót, hanem a születésnap.
Pozitív történések az elmúlt egy évben:
-          Meglett a kocsink! Ezzel kinyílt számunkra egy új világ, a biciklis ismerd meg a környékünket átcsapott a kocsival még messzebb is eljutsz-ba.
-          Nyáron, amikor még nem éreztük a gazdasági válságot gyakran jártunk a környező strandokra, a gyerekek és a mi legnagyobb örömünkre. A nagyobbik fiam már majdnem úszik, de legalább is fennmarad a víz tetején, a kisebbik pedig legyőzte a víziszonyát. Bár a mai napig szabad strandon csak úgy megy be a vízbe, hogy kegyes hazugsággal elhallgatjuk előtte a halak jelenlété a vízben.
-          Az őszi félévem is jól sikerült. jó kis dolgozatokat írtam.
-          A Karácsony a kis költségvetés ellenére nagyon jól sikerült, a gyerekek szeme csillogott, és szeretet járta be a lakást.
 
A negatív történések a blog előző bejegyzéseiben eléggé ki vannak fejtve, a mai napon nem vagyok hajlandó ezekkel foglalkozni.
A mai napon pedig felkerekedünk, és elmegyünk kincset keresni, azaz geocachingelünk egyet, és végre megnézzük a Cserépfalu Kis-Amerikáját!!!
Ma csak a szűkebb család megy, ránk is fér egy kis kirándulás!!!
Ám mára még van egy kis feladatom is, még a fiúknak nincs locsoló verse, mert minden évben saját költésű verssel locsolkodnak!
 
Mindenkinek legyen olyan szép napja, mint amilyen ma rám vár!!!

 

Címkék: születésnap leltár gyerekek túra kirándulás rajzok cserépfalu kis amerika geocatching

A bejegyzés trackback címe:

https://iranyhollandia.blog.hu/api/trackback/id/tr731060485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása