Elkészült a pince!

 2009.03.27. 16:11

Tegnap befejeztük a pince felújítását!
Elkészült a hiányzó fal lambériázása, lefestettük a csöveket, a kazánt és nagyon ütős lett! Ezüst színbe burkoltuk a rozsdás fémeket, melyeknek ettől egy kissé műanyag hatása lett.
A takarítás is elkészült, még a nagy porszívózás hátra van, de már majdnem készen van az egész.
Délután már a dekorációnak kezdtünk neki, hő visszaverő fóliát rakunk az ágy felé, ezzel a férjem küzdött, sehogy sem akart ottmaradni. Ettől egy kicsit sci-fi-s lett a kinézet, de nagyon mutatós.
Én pedig nekiláttam, a fantáziámat kiengedtem, mire a megmaradt téglafal dekorálása lett az eredmény. A meglévő festékek felhasználásával a téglákat különböző színűre mázoltam, színterápiás céllal. Még nincs kész, kb. az egyharmadánál járok, de egy délelőtt alatt befejezhető a színezés.
Estére olyan fáradság szakadt rám, hogy mire az ágyba kerültem szinte azonnal elaludtam. Sajgott a kezem, lábam, hátam, mindenem. De végre már ténylegesen tető alá hoztuk a lakhatóvá tevő projektet.
Ezért cserébe az a kis izomláz, fáradtság semminek tűnik!

 

Címkék: munka pince fal fáradság

A bejegyzés trackback címe:

https://iranyhollandia.blog.hu/api/trackback/id/tr1001029480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása